Puan Miza Jual 19 Botol Shampoo Santan Sehari? Ketahui Rahsia Beliau di Sini.

Puan Miza boleh jual 19 botol shampoo santan sehari ?

Ada ilmu pelaris ke?

Kalau nak tau rahsia beliau kena baca sampai habis ya.

Alhamdulillah pada hari sabtu 8 April 2017, Puan Miza ini dapatkan stok shampoo santan dari Ana.

Ana sendiri yang hantar ke rumah beliau kerana kebetulan hari itu Ana balik kampung.

TUP! TUP!

Hari Ahad beliau mesej,

“Salam ana stok dah habis!” Wow. Terkejut ana.

Hari ini(9 April 2017) beliau restok lagi 22 botol shampoo santan! Sangat salute dengan Puan Miza . Uols juga boleh cuba strategi beliau.

RAHSIANYA :

KONGSI REZEKI DGN CARA PASANG KAKI.

Puan Miza ini merupakan seorang cikgu.

Jesteru, beliau mempunyai beberapa kenalan cikgu juga di sekolah lain. Maklumkan cikgu selalu berjumpa dan meeting tentang hal berkaitan sekolah.

Kemudian..

Apa yang beliau buat ialah ‘pasang kaki’ kat kenalan cikgu di sekolah-sekolah lain. Beliau hantar stok pada kawan untuk kawan tolong jualkan. Beliau beri sedikit komisen dropship pada rakan tersebut.

Kawan selesa nak tolong jualkan sebab tak perlu keluar modal apa. Puan Miza beri sahaja produk kemudian jika ada jualan baru pulangkan duit selepas tolak komisen. ( Berapa komisen? Adalah..hehe)

Secara psikologi kawan aka ‘kaki’ Puan Miza lebih mudah membeli dengan Puan Miza kerana mereka :

  1. TRUST sbb kawan yg ‘promote’
  2. Stok berada di depan mata.
  3. Tidak perlu nak pos dan tanggung kos pos yang bernilai RM7++ .
  4. Tengok cikgu lain beli, mereka pun turut nak beli.
  5. Mindset “kaki” disebabkan rakan, mereka berkongsi dengan rakan-rakan cikgu yang lain tanpa paksa membeli. Erti kata lain “softsell

Klik Sini –> SYARAT AGEN SHAMPOO SANTAN

Kalau Puan Miza sendiri ingin jual di sekolah kawan (kaki) dia tanpa pasang kaki kemungkinan agak susah kerana:

  • Kekangan masa untuk promosi lagi pada masa sama mengajar.
  • Orang di sekolah kawannya kemungkinan tidak mengenalinya.

Dengan cara yang Puan Miza guna, selepas 2 jam sahaja, kawan beliau itu datang hantar duit jualan ke rumah beliau.

Wow! Siapa tak suke kan tiba-tiba ada orang datang rumah bagi duit.

Jadi uolls pun boleh cuba pasang kaki banya-banyak. Kena keluar modal sikitla nak buat ‘consignment’ pada ‘kaki’ uols!

P.s : Kemungkinan teknik ini tidak berjaya untuk sesetengah individu. Cara terbaik adalah mencuba. Tidak pernah rugi orang yang mencuba.

Kongsi rezeki.

Sebab tu ana suka uols ada ready stok walaupun sebotol sebab bagi ana.

READY STOK IS MONEY MAGNET

Ada stok kita lebih semangat dan tak takut nak promosi. Stok sentiasa di tangan.

Berminat untuk menjadi Agen Shampoo Santan Ana?

Boleh baca detail syarat jadi agen shampoo di sini –> SYARAT AGEN SHAMPOO

atau klik sini untuk terus wassap ana –> DAFTAR AGEN SHAMPOO SANTAN

Ingin Selesaikan Masalah Rambut Dengan Shampoo Santan?

Related Post

Kenapa Shampoo Santan Tidak Berbuih? Mesti ada yang tertanya-tanya kenapa shampoo santan tidak berbuih?Baik! Jom sama-sama kita baca fakta di bawah. Penting jika anda seorang pengguna...
Shampoo Santan adalah Produk Natural Kebelakangan ini ramai yang semakin sedar dengan bahayanya produk kimia. Semakin ramai yang mula jatuh hati dengan produk semulajadi atau produk natur...
Cara Guna Shampoo Santan Dengan Efektif Ramai yang mungkin sudah beli produk shampoo santan my home lab ini, tetapi tidak tahu bagaimana nak gunakan produk ini dengan efektif.Sepatutnya,...
6 Tips Penjagaan Rambut Panjang Kebanyakan kaum wanita pasti mengimpikan memiliki rambut panjang mengurai bak Rapunzel bukan? Lebih banyak teknik dandanan yang boleh digayakan apabil...
Bagaimana Rambut Kelemumur Berlaku & Cara Men... Ramai wanita mahupun lelaki mengalami isu rambut banyak kelemumur sehingga menimbulkan ketidakselesaaan lebih-lebih jika bekerja di dalam tempat berai...

1 thought on “Puan Miza Jual 19 Botol Shampoo Santan Sehari? Ketahui Rahsia Beliau di Sini.

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.